torek, 23. november 2010

Sladoled

A veste, kako se reče pozi, kjer sedimo zelo pokonci, ena noga je iztegnjena naprej, drugo pa zgrabimo za gleženj in se s palcem na nogi skušamo dotakniti ust (ne sklanjamo glave k stopalu)? Sladoled!!!!! Ideja, ki smo jo na licu mesta tudi preizkusili, je bila všeč vsem, otrokom, mamicam in očkom. Mislite, da otroci to naredijo z večjo lahkoto kot odrasli? V glavi imam še vedno predstavo o tem, kako neskončno prožni so mali otroci, pa to seveda sploh ni res. Celo nasprotno. Še dobro, da vadijo jogo :-).

"A bo dons joga?" me kliče prijateljica včeraj popoldne. "Bo, zakaj ne," se začudim. "A si že dobra?" jo zanima. Misli na moj hrbet. Eh, malo mi je nerodno, ta hrbet, zaradi katerega sem naredila celo paniko, celo odpovedala uro Pravljične joge, ta moj hrbet oziroma bolečina v njem je po dveh dneh čudežno izginila. Mogoče ni bil čudež, mogoče je bila joga (hehe), a po štirih dneh sem se že veselo zvijala v vse mogoče izzivalne asane, in to več kot 8 ur na dan. Učitelja sem vprašala, kaj naj zdaj s to "poškodbo", pa me je le malce zadržano vprašal, če bolečina pojenja in potem rekel, da njega to ne bi skrbelo. Toliko o tem. Malo hipohondersko je izpadlo vse skupaj, ampak prisežem, da sem se prestrašila.
To pišem zato, ker danes spet čutim ta križ, madoniš. Sicer ne hudo, ampak ga čutim. (Sumim, da je izvor bolečine drugje, morda sploh ne fizični.) Zato bom zdajle napisala čudežno sekvenco samega gurujija - svetuje jo pri splošnih bolečinah hrbta in pri težavah, ki nimajo nobene zveze z izmaknjenimi diski ali resnejšimi poškodbami hrbta. Prilagojena je moji vadbeni stopnji, to, koliko časa pa vztrajamo v položaju, na to pa gospod BKS Iyengar svetuje, da uporabimo zdravo pamet in da opazujemo odzive svojega telesa. Aja, pa da poiščemo izkušenega učitelja ;-):
širšasana (stoja na glavi)
sarvangasana (sveča)
jatara parivartanasana (leže na hrbtu, noge na stran, lažjo različico že veselo vadimo, super za stranske trebušne mišice! fotka ob priliki, obljubim)
supta padangusthasana
janu širšasana in parivrrta janu širšasana,
paschimottanasana,
urdhva mukha paschimottansana,
parivrrta paschimottanasana,
marichyasana I in III,
malasana,
adho mukha švanasana (strešica),
uštrasana (kamela),
šalabhasana (kobilica),
dhanurasana in parsva dhanurasana,
urdhva dhanurasana (most).

Na koncu si bom drznila dodati še eno popolnoma enostavno, nepretenciozno masažico hrbta, posebej križa. Ne spomnim se več, kje sem jo pobrala, ampak jo obožujem in uporabim na skoraj vsaki uri. Taka neopazna, mimogredna, ampak deluje, res sprosti mišice hrbta. Ležimo na hrbtu, objemamo kolena in se zibamo levo in desno, čisto majhni premiki, ne prevalimo se na eno stran ampak ostajamo na hrbtu. Videti je takole:

Ni komentarjev:

Objavite komentar