nedelja, 7. november 2010

Joga stopala

Super se počutim, ravno sem vstala iz dooolge šavasane, ki jo je z mano delila Tastarejša. Pred tem sem pripravljala jutrišnjo sekvenco za dame, in povem vam, ne bo jim lahko :-D. Veliko pozdravov soncu, skoraj vse stoječe asane, nekaj tvistov in veliko zaklonov. Vrhunec bo most. Ali pa kamela in nato setubandha... Se moram še odločiti.

Kadar vadim takole podnevi, kar je redkost, saj mi ponavadi uspe šele zvečer, še bolj natančno opazujem vse podrobnosti. Neusmiljeno, jastrebovsko natančno, in potem si določene stvari odpustim, recimo kako dlako po nogah, pa žilico na stegnih, pa malce tresočega celulitka tik nad koleni... Rada imam svoje telo, neverjetne stvari lahko počne :-).
Pri jogi me moti ena sama zadeva, no, mogoče je to pretežka beseda, najbrž sem samo preobremenjena. Stopala! Ste že opazili? NIKOLI ne smejo biti neurejena, še posebej, če učiš jogo. Nikoli ne sme biti videti rumene debele kože, dolgih nohtov, okrušenega laka. Obožujem pedikure in sanjarim o tem, da bi nekoč v svojem malem toplem joga studiu imela tudi "custom made yoga feet" pedikuro. Tako brzinsko, tik pred uro. Ali pa po uri, bolj sprostilno. Sami, brez strokovne pomoči, mi je za stopala težko nenehno skrbeti, se moram kar brcati v zadnjico, a hkrati je to tudi edino, kar me od kozmetičnih tretmajev v zadnjem času še zanima. Maska? Ja, za stopala, prosim! Barve? Ja, za nohte! Vitaminsko ultra pomlajevalno olje? Ja, za obnohnto kožico, hvala lepa! Ni lepšega, kot opazovati presenetljiv odtenek rožnate na nohtih, medtem ko v sveči dvigujem boke, stegujem hrbet, potiskam komolce v tla, se s prsti na nogah dotikam stropa. In sproščam grlo, potapljam oči nazaj v jamice, diham, diham, diham...

1 komentar:

  1. Jaaaaa se čist strinjam, nohtki morjo štimat:) Pilica za kožo in dobra krema delata čudeže! In potem še raje delamo jogo:) Hvala ti za super blog.

    OdgovoriIzbriši