sreda, 8. september 2010

Prvič

Uh, kakšno tremo imam.
Pa to ni prva ta teden.V ponedeljek se je začela moja Pravljična joga z malčki, isti dan zvečer pa še joga za Ženske. Tremo imam, kadar počnem nekaj, kar mi veliko pomeni. Čisto pravo, osnovnošolsko, grlo stiskajočo in vlažnodlansko tremo. Ne maram je preveč, te treme, in hvalabogu občutek mine skoraj takoj, ko povem prvi stavek (skozi stisnjeno grlo). Potem ostane le še popolna predanost trenutku. Ne vem, če se še kje počutim tako živo kot na jogici. (Jogica je podloga za jogo, joga mat, ime si je izmislila moja starejša hči in mi je všeč.)

Najprej se bom predstavila: ime mi je Urška in poleg družine mi največ pomeni joga. Veliko mi pomeni to, da jo vadim sama, kot tudi to, da jo imam čast učiti. V mojem življenju je že skoraj 20 let, včasih bližje, včasih zelo daleč; zadnjih nekaj let, ko jogo tudi učim, in še posebej odkar imam otroke, pa čutim, da bo postala še večji del mojega življenja. Nikamor se mi ne mudi, čeprav nisem več najmlajša. Čutim, da začenjam dolgo potovanje in namenjena sem uživati v vsakem koraku.

Razlog za tole pisanje je predvsem ta, da želim tudi na ta način širiti svoje znanje in izkušnje. Še posebej pa želim staršem, ki mi zaupajo svoje otroke, ponuditi vpogled v svoje življenje, delo, način razmišljanja in jim tako odločitev morda olajšati.

Trema je že skoraj minila! Jupi! Zdaj se gremo zares.
Najprej bi se rada poklonila čisto vsem učiteljem joge na tem svetu, ki učijo čisto katerokoli obliko joge. In čisto vsem učencem, ki so tudi učitelji. in obratno. Res močno verjamem v dve stvari: v to, da je bilo človeško telo ustvarjeno, da vadi jogo in v to, kar je rekel Mahatma Gandhi: "If we are to reach real peace in this world, we shall have to begin with children; and if they will grow up in their natural innocence, we won't have to struggle and to pass fruitless idle resolutions, but we shall go from love to love and peace to peace until at last all the corners of the world are covered with that peace and love for which consciously or unconsciously the whole world is hungering."


Ni komentarjev:

Objavite komentar