nedelja, 26. september 2010

Na zdravje

Spet sem prehlajena! Tretjič v mesecu in pol! Očitno delam nekaj narobe. Zdi se mi, da že tedne in tedne nisem vohala kot je treba. Najdražji meni, da mi ni za zaupati kuhanja, še posebej dragocene hobotnice. Tako da zdajle ne kuham. Imam pa čas za tole :-).

Eden izmed močnih motivacijskih razlogov, zakaj vaditi jogo, je prav odstotost bolezni. Počutim se ogoljufano. Čeprav se morda zdravniki ne strinjajo, pa so zame rahla vročina, zabasan nos, neprehodni sinusi in utripajoča glava še kako bolezen. Sovražim prehlade! Teorijo poznam  - preveč belega sladkorja (okej, občasno pojem kakšno čokolado, kdo je pa ne?!), preveč mlečnih izdelkov (tu pa res ne grešim. Mlečnih izdelov praktično ne jem, občasno kakšen kapučino, pa košček mocarele na solati...), prevečkrat mrzle noge (o, ja, to drži), splošna izčrpanost (kdaj pa bom, če ne zdaj?! Počivala bom že kdaj kasneje.). Prehlad začutim, kako se plazi vame, kako ždi v žrelnici, kako tiho spodjeda sluznico in jo pripravlja na blitz krieg, v eni noči. Dovolj je ena neprespana noč (Tamlajša je zbolela!) in že me povozi plaz tekočega nosu, kihanja, rdečih pekočih oči...

Saj ne bi jamrala, če me to ne bi ustavilo v moji praksi oziroma mi ne bi odvzelo volje do inverzij, pravzaprav do sploh vsega. Če ne morem dihati skozi nos, je vadba bolj kot ne muka.

Danes sem že boljša, naredila sem nekaj okrevalnih poz in nabrusila neti skodelico.
Da bi sinusi ostali prehodni, bom poskusila vsak dan vaditi takole: strešica (adho mukha svanasana), školjka s rokama naprej (adho mukha virasana, na sliki), prasarita padottansana, stoja na glavi (širšasana), upavistha konasana (s podporo), pa še stoja na rokah, adho mukha vrksasana (na sliki - je še v eksperimentalni fazi, sporočim, ko ugotovim, ali deluje), za konec pa adho mukha svastikasana, setu bandha sarvangasana s podporo, supta badha konasana s podporo, tako da je prsni koš lepo odprt. Vse (razen počivalnih dveh) s podprto glavo. Na ta način naj bi limfa še hitreje odplavila odvečno sluz. Pa da vidimo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar