četrtek, 09. december 2010

Spet te noge

Hja, kaj naj rečem, zadnje čase pač veliko razmišljam o podplatih :-D.
Ko sem še delala v Pilates centru, me je vedno znova pretresel pogled na nebogljenost ljudi, ki pridejo v center, pa se morajo takoj sezuti. Nekako tako, kot obiski, ki pridejo na novoletni žur, vsi urejeni in lepi, pa jim ponudimo copate. V hipu odpade vsa "bojna" oprema, res, ko ljudi sezuješ, smo vsi le še - bosi. Nekaterim se je na obrazu videlo, kako težko jim je in kako veliko raje bi bili obuti, v karkoli.

Stopala smo navajeni skrivati, že od malega jih tlačimo v nogavice, čevlje, vse ožje in ožje, s čudnimi težišči, vse pač v imenu mode, lepote in privlačnosti. Tudi prav, v to se ne bom spuščala, tudi sama občasno uživam v občutku, ki ga dajo seksi visokopetni čevlji.
In potem se odločimo vaditi in moramo se začeti ukvarjati s svojimi ubogimi, kot človeška ribica bledimi, zakrčenimi in na vseh koncih otiščanimi stopali (saj ne rečem, da je pri vseh tako, naj mi oprostita, prosim) in potem dobivamo še navodila tipa "dvignite, razširite in razprostrite prste po blazini" ali pa "naj bodo stopala živa, prsti dolgi".
Mene so ta navodila povsem očarala, kaj pa drugega. Ne le, da imam (kot je najbrž očitno, ne) majhen fetiš na stopala, ta očaranost traja še iz časov, ko smo veliko plavali v ljubljanskem pokojnem bazenu Ilirija in je moja ljuba babi prostodušno kazala in razlagala, kako jo dedi heca, da ima prste na nogah narezane kot grablje in da če je drugi prst daljši kot palec, potem je ženska lepa. Potem smo si vse male vnukinje navdušeno merile prste in ugotavljale, katera je res lepa.

Pravijo, da če res dolgo delaš Iyengar jogo, dobiš take plavutkaste podplate, take, da nočeš nositi nobenih drugačnih čevljev kot takih, ki so spredaj zelo prostorni. No, meni se je to zgodilo že precej pred Iyengarjem, hvala lepa.

Zdaj pa zares: da bi senzibilizirali tako majhno in hkrati tako zelo pomembno področje svojega telesa - in to si seveda želite! - lahko uporabite katerega od naslednjih trikov, še raje pa kar vse (zakaj so stopala tako pomembna? Se hecate? Od tega, kako jih uporabljate, je odvisno stanje vaše hrbtenice, drže, telesne pripravljenosti. In pravi izziv je poskusiti kontrolirati čisto vsak majhen prstek tam doli):
1. Uporabite masažno žogico, z bodicami, in jo gnetete pod podplati kadarkoli le utegnete. Bosimi, seveda.
2. Prste rok prepletete s prsti nog in dobro premasirate vse skrite kotičke med prsti.  Bodite pozorni na to, kako se noga, ki jo "obdelate" prvo, popolnoma spremeni. Pozornost takoj zahteva tudi druga!
3. Uporabite trak z zaponko, vanj ujamete palca, naslonite stopali na steno in skušate mezinčka odmakniti čimdlje od palcev (fotka).

2 komentarja:

  1. to je pa najlepši zapis ever. presežek.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, Katja. Velik kompliment, od tebe :-D

    OdgovoriIzbriši