četrtek, 15. september 2011

Šolarji

Včeraj smo začeli novo sezono Pravljične joge, s pomembno novostjo - joga za šolarje!!!
Na to uro sem se pripravljala dlje kot na katerokoli drugo uro joge, ever. Namreč, v trenutku, ko začnejo mali otroci spraševati: "Oooh, a že spet to?" ali celo zavijati z očmi, potem je čas za jogo za šolarje :-).
Bistvena razlika med jogo za malčke in jogo za šolarje je ta, da želijo prvi veliko ponavljanja, najbolj bi jim bilo všeč, če bi vsak teden preigravali isto joga pravljico. Šolarji so pa čisto druga pesem. Nekaj novega, vsakič znova. Letos bosta na preizkušnji vsa moja kreativnost in iznajdljivost!

Moj urnik po novem predvideva tudi čas za pisanja bloga. Žal mi je, da sem vas zanemarjala. Zgodilo se je ogromno: nekaj fantastičnih seminarjev in izobraževanj, nekaj fotoshootov, ki jih bom seveda delila z vami, en podpis pogodbe, ki me še čaka, velike spremembe na pomembnih področjih mojega življenja, prenova spletne strani, ki je v teku, nekaj projektov, ki so tik pred začetkom...

Zaenkrat le tale sladkorček:



Eva, moja učenka.
Slikala je Mateja Jordovič Potočnik.
Hvala obema!!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar