sreda, 27. oktober 2010

Kamilice in Supta Virasana

Tamlajša je še vedno malo pikasta. Prebolela je šesto bolezen, ki pa bi lahko bila tudi reakcija na cepljenje :-S. Iz rokic me ne spusti niti za hip. (Uh, ta cepljenja, če bi imela več poguma, otrok ne bi dala cepit...!) Najdražji ima ječmen in skoraj ne more odpreti očesa. Mene boli želodec že od sobote, spet sem si uspešno razdražila sluznico s preveč kave... Pa dobro vem, da je ne smem piti! Samo Tastarejša veselo hodi v vrtec, in danes se že cel dan tepem po glavi, ker sem ji pozabila dati na glavo kapo. Sicer ima kapuco, pa vendar. Bad, bad mama!

Glede na to, da me zvija želodec, ne smem jesti (niti piti) ničesar, kar ima okus. Morala bi imeti energijo za vadbo, a vam povem po pravici, da pretežno ležim v Supta Virasani in močno upam, da bo pomagalo. Poza naj bi namreč čudežno delovala na prebavni ogenj. Na želodec. V mojem primeru na boleče vnet želodec. Prvi dan sem čutila malo olajšanja, potem pa me je tako zvilo, da sem uporabljala le "zvita-v-klobčič" pozo.

Dovolj bodi o tem. Supta Virasana.
Že samo Virasana je lahko izziv, zato si prvič vsekakor podložite zadnjico s tesno zvito deko (po dolgem), na primer (ali leseno kocko). Kolena so ena sama! In presneto dragocena. Zato nikakor ne guncajte, pritiskajte, tlačite, torej ne uporabljajte kakršnegakoli nasilja, da bi se spravili v pozicijo. Nežno se zvabite med stopala in če je udobno, se začnite gibati nazaj, do ležeče pozicije. Kolena se bodo hotela razmakniti, na začetku jih ne potiskajte skupaj, sčasoma in z vajo bodo ostala povezana. Če zateguje, se ustavite. Ustavite se tolikokrat, kolikorkrat bo potrebno. In tako visoko kot bo potrebno. Hrbet si podložite z blazinami. Glava naj ne bo nižje od prsnega koša. In potem oporo počasi nižajte, dokler trup ne doseže tal. Izogibajte se bolečini!
Poza je izjemno blagodejna za kolena, saj premika sklepe v nenavaden polžaj in s tem poskrbi za enakomerno vlaženje vseh površin v notranjsti sklepa. Sklep postane gibčen, elastičen, zdrav. Poza poživlja in sprošča hkrati, fino jo je zavzeti po posebej težkih stoječih pozah, super je za tekače... Mirno jo lahko vadimo tudi med dnevi lune.
Posebno pozornost namenite vstajanju iz poze, še posebej, če se v njej zadržite zelo dolgo (nekaj minut). Pojdite najprej na vse štiri, prekrižajte nogi v mečih in sedite med stopala. Prevalite se na zadnjico in počasi in z občutkom iztegnite nogi, najprej eno, potem drugo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar