nedelja, 6. november 2011

Mnjam

Ponosno sporočam, da je kruh, ki ga pečem, že zelo podoben čisto pravemu kruhu.
Prilagam dokaz :-).
(Plus vse, kar sem spekla, saj veste, ko je enkrat pečica segreta...)

Hlebec iz polnovredene kamutove moke. Žemljice (sta jih delali punčki) so že šle.

Muffinček, brez mleka in jajc, veliko čokolade. Samo še eden je ostal.



Pica. Malo zažgana, dobra.

PS Takoj ko malo urednim fotke (=pomanjšam, izberem), bom objavila, kako je videti čisto pravo snemanje jogijskih položajev. Od začetka do konca. Obljubim!!!

6 komentarjev:

  1. Pridna! :)
    V čem je prednost kamutove moke?

    OdgovoriIzbriši
  2. DRAGAAAAAA!! to je presežek! sline se mi cedijo!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Irena, kamut je stara žitarica, ponovno "obujena". Ni gensko spremenjena in ne dopušča škropljenja. Uporablja se kot pšenica, je pa bolj hranjljiva in vsebuje več beljakovin. Kruh je zelo okusen, dala sem približno tretjino polnozrnate kamutove moke, ostalo pa belo kamutovo moko.

    @Katja, hvala!!!!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj kupiš samo moko iz kamuta, pol bele in pol polnozrnate in spečeš?
    Se priporočam za recept ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Irena, recept je precej neobvladljiv :-).
    začela sem z 200g polnozrnate kamutove moke, soljo po občutku in 400g bele kamutove, potem sem dodala še kakih 200g polnozrante (5-6 velikih žlic), ker se mi je zazdelo,da imam preveč kvasa (ena kocka svežega kvasa, biološka pridelava), potem sem, med mesenjem, ker se mi je uilo preveč vode, dodajala še moke, tokrat bele... in mesila, dokler ni nastal hlebec. vzhajal je trikrat - enkrat samo kvas in voda in malo agavinega sirupa, potem hlebec prvič, pa drugič, potem sem ga spekla. na koncu sem uporabila mojčin trik (hvala, Mojca!!) - po dnu pečice sem polila malo vode, da se je skorjica zmehčala. sicer je bila še vedno hrustljava, ampak ne trda!
    v glavnem, dlje kot pečem kruh, večje finese odkrivam. pravo potovanje je, skoraj tako kot joga :-D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ii hvala!
    Bom tudi jaz se enkrat tega lotila :)

    OdgovoriIzbriši